torsdag 13. mars 2008

Ingen Fiasko


Årets sandvika revy var ikke bare den første, men også den revyen som sjokkerte meg mest på en positiv måte. Sandvika er ny i bransjen og når jeg tenker på at de ikke har noe erfaring mener jeg at revyne var ganske bra. De fleste sketsjene fikk meg til å le og det er vel poenget med en revy. Revyen's første del var ikke mye å skryte av, men det var jo selvfølgelig enkelte personer som utmerket seg mer.

Budstikka skriver at revyen er alt i alt svært fornøyelig. Mens Aftenposten tar en annen vri med å si at revyen holdt på å bli en pinlig afære og at den nesten var fiasko. Hvordan kan to anmeldere ha så ulike meninger? Anmelderen for Aftenposten burde tenke på at sandvika aldri har holdt revy før. Det er fantastisk hva de får til uten erfaring.

Skuespillerne var morsomme og utførte sketsjene med glans. Da mikrofonen sluttet å fungere fortsatte de profosjonelt og det mener jeg de fortjener et pluss for. For min del var Amanda den beste skuespilleren. Ansiktsuttrykkene og presentasjonene hennes fikk hele salen til og le.



Gleder meg til hva som kommer neste år!




Ingen kommentarer: